Ansattportal

Unngå dobbeltarbeid og feilkilder ved å la de ansatte selv fylle inn personalopplysninger, timer og fravær direkte i Ansattportal.

  • Tidsbesparende og kostnadseffektivt
  • Enkelt og brukervennlig

    Product details

    Se mulighetene her!

    Fordeler for dine ansatte og din bedrift

    • Ansatte registrer timer, overtid og fravær selv.
    • Endrer selv utvalgte personopplysninger selv
    • Tilgang til lønnslipper
    • Tilgang til ansattkartotek
    • Unngår dobbeltarbeid og feilkilder
    • Varsling om transaksjoner til attestering på e-post/SMS
    • Leder har oversikt over timeforbruk på sin avdeling
    • Tett integrert med Huldt & Lillevik Lønn

    Produktinformasjon

    Huldt & Lillevik Ansattportal er et forsystem for registrering av variable transaksjoner og fravær til Huldt & Lillevik Lønn.

    Vanligvis blir transaksjonen godkjent av avdelingsleder, slik at hver avdelingsleder attesterer timer og fravær for ”sine ansatte”. Etter at alle timer/fravær er godkjent kan lønnsansvarlig overføre transaksjonene. I mindre bedrifter kan lønnsansvarlig foreta både attestering og overføring til lønn hvis man ønsker det.

    Ansatte får tilgang til lønnsslipp for inneværende og tidligere perioder. I tillegg finner du ansattkartotek for hele bedriften, mulighet for å registrere kompetanse og elektronisk dokumentarkiv på de ansatte.

    Ansattportalen er spesielt egnet for bedrifter der man har manuelle timelister, geografisk spredte lokasjoner, eller klienter hos regnskapskontor som ønsker å registrere timer fravær via web.

    Teknisk informasjon

    Huldt & Lillevik Ansattportal tilbys som lokal installasjon eller skyløsning. Dersom du har, eller velger Huldt & Lillevik Lønn Cloud, kan du også få levert Ansattportalen som skyløsning.

    Over 1000 kunder i både privat og offentlig sektor har valgt å benytte seg av våre skytjenester for å håndtere HR- og lønnsfunksjonen i sin bedrift.

    Ved å velge skytjenesten fra Huldt & Lillevik har du enkel tilgang til Huldt & Lillevik Ansattportal fra nettleseren din, uten å måtte investere i programvarelisenser, IT-infrastruktur eller personalressurser.

    Skyløsninger gjør arbeidsdagen enklere!

    Hvorfor velge Ansattportal Cloud

    • Løsningen er tilgjengelig via web
    • Programvaren er alltid oppdatert
    • Ingen lokal installasjon
    • Bruk mindre tid fra eget teknisk personell
    • Høy datasikkerhet
    • Backup av dine data blir ivaretatt
    • Serverplass der alt er lagret

     

    Ønsker du lokal installasjon:
    Last ned Ansattportalen her.